Även om himlen faller ner

Ibland när livet bara känns sådär extremt jätte jobbigt, och allting känns skit, och man bara vill lägga sig ner och gråta för att man inte riktigt vet vad man ska göra med sina känslor annars.
När känslorna tar över hela ens liv, ens tankar, fan allting, när man bara vill försvinna bort och glömma bort allting som finns runt omkring och bara ALLTING!

Men nej nu ska vi väl inte vara sånna, sen jag skrev här sist har de väl inte hänt så mycket i mitt liv samtidigt som de har hänt hur mycket som helst egentligen..
Har hunnit ta studenten och nu är man arbetslös och snart så fyller man 20 också..
Och nej jag är inte taggad på nånting alls just nu faktiskt.
 
Justnu i skrivande stund så sitter jag här med datorn i knät och filosoferar, medans pojkarna spelar, för ikväll/natt så lanar vi och bara försöker glömma alla problem, eller ja iallafall jag, dom vet jag inte riktigt.
 
Nej nu orkar jag faktiskt inte skriva nå mer :)
 
 Bjuder på en egopic =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback