Underbara älskade du

Lördagen började tidigt, blev väckt kl8. Gick då upp och åt frukost osv.
Sen hjälpte jag mamma och pappa ute på gården, med diverse saker. Efter de blev de en tripp upp på solbacken för att köpa en födelsedags present till Farmor. Och efter de rullade vi mot Hökmark för att hämta Finaste. 
Så min lördag bestod av mys med Älskligen hela kvällen, sjukt underbart. Önskar att de kunde vara så jämt.
 
Idag vaknade jag vid halv12 och gick då upp och gjorde frukost eftersom jag var så sjukt hungrig. Sen försökte jag väcka Marcus, men han var helt stendöd, så efter en halvtimme gav jag upp, och följde mamma och pappa till farmor som fyller år idag. Och när vi kom hem därifrån gjorde jag ett nytt försöka med att väcka honom, men han var fortfarande lika stendöd, så jag slog på tv:n och somnade framför den.. SKÖNT!
Blev väckt just efter 4 av att mamma kom in och sa att de var mat.
Sen dess har vi bara legat och myst.
 
Och nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen ska jag lägga mig framför tv:n och ligga där resten av kvällen! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback