Skolan dödar mig långsamt

Gårkvällen spenderades med brudarna där vi spelade basket och babblade om allt mellan himmel och jord.
Sen vart de babbel om livet och lite djupare tankar med karro och oscar.
Sen låg jag och såg tv alldeles för länge, och när jag väl stängde av den kunde jag lik förbannat ändå inte sova...
 
Nu sitter jag då återigen på skolan, har hunnit avverka en lektion redan, och har en kvar sen har vi långt hål, och då går jag och finaste my på subway för att käka lunch, vilket är väldigt uppskattat idag!

Sen ikväll blir de att göra klart några läxor, och sen bara ta de lungt, älsklingen kommer också förbi och umgås en liten stund, vilket kommer vara uppskattat eftersom jag känner att dehär kommer bli en skit dag...
 
 

Kommentarer
Petra säger:

haha men de gör inte jag heller, förstår inte hur jag kan ha läsare ;P

2012-09-03 | 14:42:41
Bloggadress: http://psmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback