Oj vad tiden bara flyger iväg

Dom senaste dagarna har jag umgåts med pojken och vi har bara haft de allmänt bra hela tiden.
Dock hade jag skola fredag, men for hem efter halvadagen pga att jag sovit alldeles för lite timmar under natten och för att min skalle inte sammarbetade överhuvudtaget. Så fredan bestod bara av mys hela dagen/kvällen.
 
Lördag blev de upp tidigt för att jobba 8-17. Sen hem och mysa ner sig i sängen med pojken. Och senare på kvällen for vi ut och spelade några rundor basket, men de blev inte långvarigt eftersom mitt humör var käpprätt åt helvete, eftersom jag var helt slut efter för få timmars sömn, och jobb hela dagen, så de blev hem och lägga sig framför tv:n igen, och jag gjorde även denna kväll en tidigkväll, eller ja försökte iallafall.
 
Söndag vart de upp tidigt för att jobba igen, men dock kortdag 8-13, vilken var skönt! När jag kom hem låg finaste fortfarande och sov, och de gick inte väcka han, så jag slog på tv:n och efter en stund hade även jag somnat, vaknade av att mamma kom in just före 5 och sa att de var dags att gå upp, för vi skulle fara till bersan och käka pizza, vilket var gudomligt gott. Sen var de hem och mysa ner sig framför tv:n igen!

Klagar verkligen inte på min helg alltså, den har varit jävligt bra egentligen, trotts att jag varit trött som ett as.
 
Idag blev de också att gå upp tidigt för att jobba 7-14. Så nu sitter jag här helt död iprincip. 
Ska väl försöka tatag i att göra klart några skoluppgifter som ligger på hög i mitt rum. Måste även försöka att hinna städa upp lite i mitt väldigt stökiga rum, hade även tänkt försöka hinna med att plugga lite körkort och duscha också. Men de skulle också vara jävligt skönt att bara lägga sig i sängen framför tv:n och bara chilla en stund också, undra hur detta kommer sluta....
 

Kommentarer
Amanda säger:

sv: Tack så jättemycket!

2012-09-24 | 17:19:54
Bloggadress: http://amandahallsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback