Händerna mot himlen

Gårkvällen blev hur lyckad och bra som helst, umgicks med underbara människor hela kvällen/natten, landade hemma i sängen närmare 5 imorse. Men sjukt kul hade vi iallafall. 

Blev väckt vid 8 imorse när Marcus ringde, och inte blev jag nå klokare av de inte, för nu minns jag då typ inte ens hälften av vad vi pratade om.. menmen..

Sen jag vakna för kanske 40min sen såå har jag hunnit få i min nå frukost eftersom magen skrek efter mat redan när jag kom hem imorse, men då var för lat för att orka göra någonting. 
Men gott vare iallafall.
Så nu blir de nog att bara ta de lungt och vänta på Finaste Marcus som nog kommer snart, eller ja jag hoppas de iallafall! =)
 
Träffade världens bästa syster igår, sjukt vad jag har saknat dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback