Äntligen fredag och LOV!

Har int haft mycket tid över på senaste tiden, mitt liv har halverst börjat bli ett kaosartat helvete. 
Har haft fullt upp med skola, praktik, plugg, körkortsplugg och jobb på de. Hinner knappt med mig själv längre, och har inte umgåts med mina vänner på jag vet inte hur länge typ.. Hoppas de blir ändring på de snart.
 
Denna fredagskväll kommer mest troligt att spenderas antingen här, eller i sänge, är iallafall plugg som står på schemat, blir även att sova tidigt eftersom jag ska upp och jobba imorgon. 
 
Så imorgon blir de först jobb, sen blir de hem och slänga sig i sängen för ännu mer plugg.
Och samma sak gäller på söndag.
 
Hoppas även att Älskligen kommer hit och myser med mig i helgen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback