Allt flyter på helt som vanligt

Eftersom mitt hjärta är borta i helgen så passar jag på och tar en slappar helg! Mycket skönt och uppskattat.
Gårdagen spenderades med fina vänner för en runda på stan och sen hem för att käka och umgås med familjen. Satt bänkad framför hockeyn igår, och vi utklassade Aik. När matchen var slut tog jag en tidig kväll och gick och la mig. Idag har vi hunnit vara på solbacken och köpt nå grejer, har även fått ett nytt skrivbord av finaste mamma!♥
Och jag har även varit duktig och ÄNTLIGEN på börjar " renoveringen" av mitt rum. Har börjat måla garderobsdörren och i veckan ska vi fara och köpa färg så att vi kan måla väggarna också. De kommer att göras på påsklovet. Så allt ska packas ner i lådor osv under veckan! Jag är taggad och längtar som ett cp, eftersom de har varit prat om de här hur länge som helst nu!!
Kan du inte bara komma hem nu??
Jag saknar dig så sjukt mkt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback