Saknar dig

Denna kväll började med chill hos My, sen blev de akuten igen för min del eftersom jag inte kunde äta, dricka och de gjorde ont när jag andades, men dom hittade inget fel på mig, utan jag måste tydligen sluta snusa ett tag, för de kan tydligen vara de som är problemet?!?! men fick hur som antibiotika som jag ska käka i 2 veckor nu, känner verkligen taggen på livet just nu alltså....
 
Nu sitter jag och My iallafall i soffan hemma hos mig med varsin dator i knät, och chilla, har fått i oss varsin cider. Mycket gott! Den var behöverlig! Blir väl kanske att sova på ett tag, börjar känna mig trött och sliten eftersom jag varit vaken sen halv 6 imorse. 
Och jag saknar min bejb mer än allt annat just nu!!! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback