Akuten osv

Gårdagen blev ju inte riktigt som planerat, kroppen pallade bara med 1 och en halv arbetsdag innan den strejkade. Det började med att jag fick ont i magen, men tänkte att de går över, sen började de göra svin ont i ryggen, men tänkte att de inte är någon fara.. Jo men eller hur, slutade med att jag inte kunde gå, så de blev att fara hem, eller ja hem och hem blev de väl inte riktigt, pappa och mamma kom och då blev de akuten... Fick veta att jag har urinvägsinfektin så nu blir de pencilin i några dagar, och om inte värken i ryggen går över måste jag tillbaka för då kan de vara mina njurar som spökar.
 
Men sen på kvällen kom älsklingen och kröp ner i sängen med mig och myste, vilket kändes underbart! <3
 
Och idag och ikväll blir de bara mys eftersom jag har för ont för att orka fara och jobba idag! Men hoppas jag kan fara imorgon! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback