Ett nytt år, nya möjligheter

Tog sovmorgon som satan idag, vakna för inte allt för länge sen! känns skönt...
och kvällen igår började väl lite halvdåligt, men smådålig stämning osv..
men sen kom den igång på riktigt, och de blev den bästa kvällen på länge! och de bästa nyårs jag ha vare med om under alla mina 17år..
blev en ganska tidig kväll för mig igår.. för mitt huvud samarbetade verligen inte igår, trodde jag skulle dö alltså, skallen dunka så mkt så de kändes som om de skulle sprängas...
somnade vid halv 2 nånting tror jag, men vaknade fram och tillbaka till 5 ungefär, sen sov jag som en prinsessa tills halv 1 =) satan så skönt!
och denna dag kommer enbart bestå av att ta de förjävla lungt, och inte röra sig mer än de behövs!
Bilder kommer sen!


en jävligt fuckad bild på min innan vi drog ut..
( va osminkad )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback