Lördag

Gårkvällen spenderades i bilen uppe på gokart banan med finaste Tina, och vi satt och pratade om allt möjligt, for hem vid halv9 typ och då hoppade jag in i duschen och sen gick jag och la mig framför tv:n resten av kvällen, somnade hyfsat tidigt endå!
 
Denna dag började tidigt, redan kl8 vaknade jag.
Gick upp vid halv 9 för att käka frukost med päronen, sen vid halv10 for vi i väg till Holmsvattnet för att kolla på några grejer med Per pappas kompis.
När vi kom hem for jag och pappa ut och övningskörde en sväng, vilket gick galant.
 
Och vad kvällen har att erbjuda?! Ja de återstår fortfarande att se, kanske blir Ume, men inget är helt bestämt än, får väl se vad som händer, beror ju helt på när Marcus har tänkt höra av sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback