Just the way you are

Gårkvällen spenderades med Älsklingen, Karro och Oscar, vi for å käkade glass och hängde på kanot och sen vart de vidare mot stan för att köpa mat, sen blev de ännu mer glassätande och mys på kanot.
Var hemma vid halv9 då blev de att hoppa in i duschen eftersom de var så sjukt varmt igår. Sen gick jag och Älsklingen en promenad till konsum, sen vart de mys framför tv:n resten av kvällen.
 
Denna morgon var stressig och jobbig eftersom jag var så sjukt trött.
Men arbetsdagen gick iallafall bra. Och efter jobbet mötte jag upp Tina för en runda på stan.
Så nu sitter jag här och väntar på mat. Och ikväll? Blir de att bara ligga framför tv:n och vara allmänt lat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback