Det bästa som finns är att komma hem till dig

Denna skoldag var enda inte allt för jobbig, hade bara tre lektioner, men på Hälsopedagogiken fick vi världens uppgift vi skulle göra, och jag tänkte bara " ÅH nej döda mig långsamt " Men tro de eller ej, den är nästan klar, första delen är färdigskriven och reda att skickas in, den andra delen är halv klar, sen återstår de bara dom två resterande, som jag hade tänkt ta tag i imorgon. 
 
När jag kom hem från skolan kröp jag ner i sängen och myste med min pojke som legat hemma och sovit hela dagen typ, och sen middagen har vi bara legat framför tv:n och haft de allmänt bra, och nu ligger han och sover igen, han mår illa mitt lillhjärta! Hoppas de går över!

Så nu ska jag ta och komma på något vettigt eller ovettigt att sysselsätta mig med ett tag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback