Just another day

Blev väckt 9 imorse för att vi skulle fara och köpa något till farmor eftersom hon fyllde år idag,
så de blev en snabb sväng på stan,
köpte nå blommor te hon sen gick vi o kolla lite skor osv,
så nu blire vänta på att mamma ska börja me maten,
men frågan är ju bara vad som händer ikväll?!
har inga planer än iallafall,
kanske blir lite häng med Malin sen,
men jag är inte säker på om de blir så eller inte,
hon har inte hört av sig än iaf men hon borde gör de snart,
men om de inte blir att umgås med henne blir de nog att bara vara hemma och ligga framför tv:n hela kvällen!
enda skönt de skulle vara,
sova tidigt och bara vara för sig själv en kväll!
men skulle vara bättre med sällskap framför tv:n :)
så jag hoppas på de iallafall,
nej nu måste jag gå och städa mitt otroligt stökiga rum,
skulle gjort de igår men de blev aldrig av,
kommer nog inte hända nu helller men man kan ju alltid hoppas iallafall ;)
vi är bara för söta ibland (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback