Så otroligt fin

Jag tänker på dig hela tiden
Vill att du ska veta hur det är,
Vad fan ska jag göra, vill ej att det ska va' såhär
Det känns tomt, inte redo för att ta nästa kliv.
Ett år med dig, det var det bästa i mitt liv.
Men saker förändras, det blev som det blev.
Och jag vet att allt som har hänt är mitt fel.
Men känslan av att vara ensam kvar,
Är någonting som speglar mina sämsta val.
Jag säger som det är, att jag vill att du ska stanna kvar,
Jag älskar dig även fast du inte känner samma sak.
Jag saknar dig jämt, varje dag, varje kväll.
En gång hade jag allt men nu står jag här själv.
Den här går ut till dig, bara dig och vad som än händer,
Kommer inget, inget kunna ändra vad jag känner.
Och även om det känns omöjligt så hoppas jag,
Att nångång, nångång när allting blir bra.

[Refräng]
Snälla, lämna inte mig, för jag vill finnas där hos dig.
När mörkret faller, när lampan släcks,
Vill jag känna dig nära mig.
Jag kan förstå om du vill gå, men jag vill att du kommer ihåg,
Vill bara att du ska må bra, jag saknar dig älskling kom tillbaks.

Jag har så mycket jag vill säga, vill att du ska förstå.
Jag saknar dig bara mer för varje dag som går.
Spenderar mina dagar till att tänka på minnen,
Vad fan ska man göra när den man älskar försvinner?
Kom tillbaka..
För jag kan inte sluta drömma,
Om tiderna med dig som jag aldrig kommer glömma
Jag ville aldrig att du skulle glida,
Jag vill kunna vakna med dig vid min sida.
Snälla, förlåt mig för allting som har hänt,
Jag vill bara att jag ska kunna va' med dig jämt.
Men vissa saker blir inte som man vill,
Men du fick det att kännas som att tiden stod still.
Jag säger vad jag känner, och jag hoppas du förstår mig,
Försöker tänka på något annat men det går ej,
För om inte du är här så är allt kalabalik,
Utan dig i mitt liv kommer inget bli sig likt.

[Refräng]
Snälla, lämna inte mig, för jag vill finnas där hos dig.
När mörkret faller, när lampan släcks,
Vill jag känna dig nära mig.
Jag kan förstå om du vill gå, men jag vill att du kommer ihåg,
Vill bara att du ska må bra, jag saknar dig älskling kom tillbaks.
Snälla lämna inte mig, för jag vill finnas där hos dig.

Kommentarer
Paparazzibecka säger:

sv: okej!

2011-05-15 | 20:59:49
Bloggadress: http://paparazzibecka.blogg.se/
SIEL säger:

thankyou darling! :)



2011-05-16 | 20:48:28
Bloggadress: http://eemeliefransson.blogg.se/
FannyFredrica - [Fotografering] säger:

Svar: Förlåt för så sent svar, jag har varit upptagen hela helgen och inte haft tid att svara på kommentarer :) Hade du en bra helg? :)

2011-05-17 | 15:46:25
Bloggadress: http://fannyfredrica.se/
MADDES säger:

Det är fint med mig. Vad gör du?

2011-05-17 | 16:26:37
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback