10 februari

dagen har bestått av skola såkalart, torsdagar är den enda jobbiga dagen, två lektioner, annars har jag bara en (A)
efter lektionera blev de ett snabbt möte på typ 2 min, sen gick jag in till stan i tog bussen hem, satt me my på bussen hem, och vi planerade kvällen, ser ut som om de blir att fara ut en sväng me skoterna ;D kändes jävligt kallt, men kul som satan, my trodde inte jag skulle våga åka me henne sen i påskas :]
men nog fan vågar jag de nog, feg är jag väl ändå inte?
inte va jag vet iallafall....... hahhaah, vågar man åka me linnea så vågar man åka med my också :]
får väl se om de ens blir ngt, inget är ju som sagt bestämt,
ska väl gå ner o hjälpa mamma me maten nu eller nå...
skriver mer senare ikv =)
..

Kommentarer
M E R E I säger:

- fin bild!

2011-02-10 | 15:24:14
Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback