Kung!

Igår kväll for vi ut och åkte bil med victor och maria,
efter ett tag for vi till hamn och hämtade ks,
vii hade då iaf sjukt kul,
eller jag tyckte iaf att de var de.
sen när vi kom hem kom nettan förbii och pratade en lite stund, dom har ju köpt ny bil så man va ju lite nyfiken;) och hon körde den så de passade ju skit bra :D den var ändå rätt snygg! fast fel märke helt enkelt!

ikv blir de klutmark med andré och lisa!
de kommer nog bli hur bra som helst,
har fan alltid kul när dom är med, eftersom andré alltid har några konstiga ideer, haha.
de var även prat om att vi skulle till vithatten ikv, men jag vet inte riktigt, vi får se hur de blir med den saken, vet inte riktigt om jag känner mig så sugen, visst de är underbart folk som ska dit också! men de känns som om allt kommer bli så komplicerat om vi ska göra båda sakerna, asså med tid och allt sånt där...
jag får prata med ante sen när han vaknar helt enkelet!
för just nu sover han som en stock! :)

hade tänkt lägga in en bild,
men de går tydligen inte nu!
de laggar bara,
får lägga in en senare,
om jag hinner skriva ngt mer idag vill säga, men jag ska försöka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback