Du är den finaste jag vet!

Du är den finaste jag vet,
finns ingen finare än dig,
du har alltid varit bäst,
och kommer alltid vara de också,
för mig är du allt,
för mig är du perfekt,
enligt mig är du underbar,
du är allt man kan vara,!

jag gör allt för att inte förlora dig,
om jag förlorar dig kommer de kännas tomt,
du har en speciell plats i mitt hjärta,
och kommer alltid ha de också,

du har alltid varit min bästavän,
enligt mig iallafall,
vet inte om du känner lika eller någonsin gjort de,

har alltid kunnat prata med dig om allt och lite till,
de har alltid stannat,
de är aldrig nån som vetat om de sen,

vi har alltid skrattar tillsammans,
alltid gjort roliga saker,

alla minnen med dig,
dom sitter kvar,
precis som om dom hände igår,

hur länge har vi känt varan nu,?
typ 4år kanske,?
och jag hoppas på fler fina år tillsammans,
utan dig finns de ingen mening med livet,

JAG ÄLSKAR DIG(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback