Awsome!

Gårkvällen med nicke o malin var awsome,
sjukt kul hade vi iaf,
sladda lite då och då, hihi..
vi fick ju även putta lite igår, för vi råkade fara rakt in i en snödriva, och fastna där (a)
men med lite hjälp fick vi oss lös, men kallt som fan vare iaf,

när jag kom hem igårkväll,
hade jag sprängande huvudvärk, och jävligt ont i magen, kanske för att jag ätit en och en halv lyxshake från stan och till bergsbyn? inte okej!
såg tv till typ halv 1, sen låg jag vaken till 7 i morse, och vaknade sen vid 12.. så jag är rätt trött nu,
och jag har fortfarande jävligt ont i skallen, ändå dunkar jag musik på typ högstavolym eftersom de inte är någon hemma här, men dom kommer nog snart, de sa då mamma när jag prata med hon nyss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback