Yey, ny dator= mkt uppdatering ;D

Fick en ny dator av mamma och pappa igår, taack! :D
nu kommer jag kunna uppdatera igen ;D;D

I helgen har de hänt en massa spännande ;)

Fredag: va jag i stan med ante nicke macke victor malin och maria <3

Lördag: va jag i stan med ante nicke johan linus victor rebecca linnea elin malin och maria <3

Idag ( söndag ) : har jag stått på loppis med mamma o pappa, sen for jag och ante på matfesten och käkade, sen for vii till nicke, han och ante skruvade lite och jag o malin satt och pratade i bilen ;)

Nu blir att bara ta de lungt ett tag,
har då sovmorgon i morrn, börjar halv 12 ;)
sen har jag typ bara en lektion, eller iaf vad jag vet (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback