Fantastisk helg!

Helgen har varit hur bra som helst,

Fredag: vi var hos jessica en klasskompis till ante och kollade på hennes nya hund, den var hur söt som helst, men jätte jätte lat, gick typ två steg sen la han sig för att sova ;) men han var sööt. vi gjorde inte så mycket annat än att prata och att kolla på hunden.
sen för vi på coop,
efter de bar de av till skatan till håkan och nettans stuga, var sjukt kul där, mycket folk och många som var sociala så man pratade en hel del om man säger så ;) när vi for där ifrån for vi och och sov (a)

Lördag: vi umgicks med mamma och pappa på dagen, sen vi 2 började vi göra oss klara för att fara till boviken, vi skulle till antes chef. när vi kom dit väntade vi bara på att dom andra på hans jobb skulle komma, så vi pratade lite från början, sen for vi ut och körde vattenskoter :D hur kul som helst, okej jag körde inte, vara bara ante som gjorde de, men de var ändå sjukt kul, var lite tveksam just när jag satt mig på den, men sen när vi väl var ute var de sjukt kul ;D sen när vi kom tillbaka böjade dom med maten, de var grillat :D vi åt ett bra tag, sen var de tävlingar, jag och ante kom på tredje plats. sen blev de bad, eller de var bara jag agnes och jossan som badade. de var inte så jätte varmt i vattnet men de var ändå skönt. sen vid 10 i 12 for vi hem och sov.

Söndag: idag på förmiddagen var vi bara hemma, sen for vi och mötte danne o sjö på solbacken, sen for vi till hamn och köpte glass på alba, efter de for vi hem till mig, men då for sjö hem direkt för han skulle äta. jag och ante åt, danne satt och väntade på oss, sen var de tänkt att vi skulle fara till stan, men när vi stog på OK och danne skulle tanka ringde hans mamma och sa att han skulle hem och äta.. så jag och ante for hem och bara tog de lungt resten av kvällen!

så man kan som säga att min helg har varit hur bra som helst :)
men dock så hade jag inte kameran med mig nån gång,
men jag hoppas verkligen att ni överlever ändå :D


tyvärr så var de där den roligaste bilden jag hade att bjuda på just nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback