Faan inte igen.. orkar inte

Helvete, har börjar tänka på dej igen, alldeles för mkt
jag trodde jag hade lyckats komma över de för länge sen,
trodde allt va bra, och att allt va borta, men så vare då tydligen inte
asså jag kan erkänna att jag fortfarande gillar dej, men jag trodde inte att jag gillade dej så mkt som jag tydligen gör, har börjar tänka alldeles för mkt på dej nu, jag som ville gå vidare och bara glömma bort allt som hade med dej att göra, men tydligen så gick de inte, elr de gick ett tag, men inte spec länge iaf..

om alla misstag ändå kunde bli ojorda skulle allt kanske varit bra nu..
om fem dar skulle de ha varit 7 månader, isf dom sju bästa i mitt liv, vi fick fem fantastiska månader tillsammans, dom kommer jag aldrig glömma<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback