skönt men ändå inte :)

är i boliden i veckan jue, elr har snart varit här hela veckan, de e rätt skönt faktiskt, o slippa stan o allt sånt skit =)
men jag saknar de ändå, jag längtar hem på ett sätt men på ett sätt inte (A) du fattar vad jag menar ?
haha jag saknar min säng ;D
min stooooooora sköna säng =)
här har jag bara en vanlig liten =(

Hur som helst ska hem på lördag iaf, då kommer mamma o pappa och hämta mej =)
ska faktiskt bli rätt skönt o komma hem om jag ska vara ärlig,
när jag kommer hem ska jag dåe iaf fara till farmor, lovade henne de innan jag åkte i söndas, =)
saknar henne faktiskt ganska mkt, blir nog så eftersom jag träffat henne varje dag sen senaste tiden, men de e jue som inte så konstigt heller ? hon har jue faktiskt legat på lassaretet... fan vad jag har tyckt synd om henne men ändå inte på nått sätt (A) ojj de där läät fan dumt ;o

Haha men nu ska jag iaf dra o sova elr ngt i den stilen, är ganska trött, asså har jag fått ganska ont i huvet också =/
jag hatar huvudvärk (a)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback