rubrik

Går dagen med dej jocke glöms aldrig :) så mkt skratt, asså min fina bejl i ok backen, tur bara att nicke johan och hillar körde åt andra hållet så att dom inte såg nåt(A) hade dom sätt hade de väl varit ännu mer pinit än vad de redan va, för johan måste typ tycka att jag är super konstig, men vill han de så äre hans problem, inte mitt =)

Men hursom helst så fick jag träffa nicke igår iaf :D<3 de va väl kul på ett sätt fast på ett sätt inte typ... menmen skit samma försöker glömma de där nu..
asså fatta mkt motion jag fick igår asså, jag gick typ hur långt som helst, kul vare iaf :)

idag ska jag nog inte göra så mkt förutom att jag ska till farfar senare ikv, för han fyller nämligen år idag =)
asså ska jag nog vara med jockepocke, bara för att han har så bra humor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback