sorry för dålig update

jag vet att jag har blivit dålig på att skriva, men dt har varit jul och jag har massa saker att göra, som typ köpa julklappar och massa sånt skit ni fattar (A) jag fick iaf otroligt bra julklappar, en kamera, en mobil, och en ny tv ;D en platt tv så klart också :) så min jul var underbar =) idag har jag varit på stan med becka och hennes nya kille viktor, asså var mattias och amanda med oss också =) asså kom muu efter ett tag och joina också ;d och nu är hon hos mej, hon ska sova här =)

I morrn ska jag typ vara med Lovisa Linus och Linnea, blir nog en bra dag ;D
neej, men nu måste jag gå och vara social med muu, vi ska typ se film elr ngt :D
hejdåå :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback