Jadu :)

Hej kära bloggläsare ! :)

går kvällen med idah va bäst ! <3
Asså idahs fet bailj med moppen asså ;o fan va jag skratta, skratta även fast jag hade ont så in i helvete.. men hahha kul ändå typ (A) moppen blev bara lite repig, dt syns nästan inte, inget man tänker på iaf.. hahahahhahhaha ;D
Blir nog att vara med idah ikv också, vi skulle kanske vara med några(A) men som vanligt vet jag int vikka, men dt blir nog bra ändå :)

Och andreas får inte gå ut på en hel jävla vecka nu ;o
tror ni jag kommer dö eller ?
jag kommer fan inte klara mej utan han så jävla länge ?
HJÄLP MEJ ! ni får underhålla mej hela veckan, så att jag int tänker på dt för mkt (a)

Over and out ! :)
// benita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback