TORSDAG

Denna morgon blev stressig, väckaren ringde halv7, men var på tok för trött för att orka mig upp då.. Så jag låg kvar till närmare tjugo över, när jag insåg att jag kankse borde ta och gå upp eftersom jag började 8. Så de blev snabbt upp och klä sig, för att sen äta en macka medans jag sprang runt och plockade ihop diverse grejer som skulle med till jobbet, höll på att glömma matlådan i förbi farten, men lyckades komma ihåg den i sista sekunden. Sen försökte jag även gulla med min mamma om skjuts eftersom de spöregnade ute, men icket.. Hon stenvägrade.. Så de var bara att ta cykeln och cykla iallafall, och jag kan ju säga att jag var helt jävla genomblöt när jag väl kom fram...
Men annars så har dagen gått hur bra som helst.
 
När jag kom hem snabb byte jag bara jacka och skor, sen for jag och mamma till bergsbyn och käkade pizza, för pappa jobbar över så mamma orkade inte göra någon middag idag.
Och nu resten av kvällen blir de att bara ta de lungt, är alldeles för slut för att orka göra någonting!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback