Sovmorgon

Gårkvällen spenderades i sängen med datorn i knät och jag låg bara och slö tittade på film.
Eftersom Finaste var tvungen att jobba över igår..
 
Nu börjar jag känna paniken över Göteborg, jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska fara eller om jag inte ska fara, jag både vill och inte vill, känslan är knas, allt är bara ett helvete just nu, alla tankar och funderingar gör mig helt cp, och jag kan inte sova eller ens tänka klart...
 
Idag har vi iallafall sovmorgon till halv10 vilket är förjävla skönt, så ska gå till bussen på cirkus 20min.
Slutar 4 idag, och då blir de hem och försöka städa upp lite i mitt rum som ser ut som kaos, och kanske börja fundera lite över vad som ska packas ifall de blir Göteborg.
Annars blir de nog att bara ligga framför datorn och glo på film som vanligt. Känner att de börjar bli standard i mitt liv just nu, eftersom jag inte har orken till att göra någonting annat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback