I Love You

Idag har de inte hänt allt för mycket i mitt tråkiga liv, har bara legat i sängen eller suttit här sen jag vaknade, eller ja jag har ju varit ut på två korta promenader, men dom blev jävligt korta.
Har även pluggat som fan idag, så nu hoppas jag på de bästa imorrn!
 
Efter maten komme finaste My hit, vi gjorde väl inte allt för mkt, satt nere i soffan med mamma och pappa, gjorde även ett tappert försök att plugga, gick väl sådär. Men lite fick vi gjort iallafall.
 
Och nu har jag tänkt gå och begrava mig i sängen, bland alla täcken och kuddar och se tv en liten stund, sen försöka sova, om jag nu kan de. Dom senaste nätterna har jag sovit sjukt jävla dåligt.
 
Och Älskling snälla bli frisk nu! Vill vara med dig, jag saknar dig som fan..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback