TIDEN BARA SPRINGER IVÄG

Jag tycker att tiden bara springer iväg just nu, känns som att man får jätte lite gjort och dagarna bara flyger förbi, känns som om detta år just började.
Men jag måste ju endå säga att detta har varit ett jävligt bra år trotts allt, jag har varit lycklig och glad nästan hela tiden, har alltid haft människor omkring mig som jag tycker om. Och de har jag fortfarande. Och just nu så somnar jag med ett leende varje kväll och vaknar med ett varje morgon.

Dagens jobbigaste är att jag saknar mitt hjärta så sjukt mkt, önskar bara att han var här så jag fick kramas med honom, och ligger och hålla om honom inatt... Men snart, snart händer de..
I Love You<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback