Live while we´re young

Väckaren var ställd på halv6 imorse, men jag var alldeles för trött för att orka mig upp då, så gick väl upp typ tjugo över6 istället, och bussen gick halv7... Skulle vara på praktiken 06.45, väldigt drygt. Men hade tur och fick sluta en halvtimme tidigare idag, heheh!
 
Sen jag kom hem har jag hunnit bädda rent i sängen.
Och ätit midda, varit iväg till stan en sväng med mor och far. Mamma var snäll och köpte två nya kuddar till min säng eftersom två var gamla och helt värdelösa.

Ikväll blir de en lugn kväll, antingen kommer jag sitta här, eller lägga mig framför tv:n och bara vara.
 
Imorgon på morgonen far jag in till stan före fan för att fara på körskolan.
Sen vidare till hamn för praktik.
Och efter de blir de att fara hem å duscha och käka, för att sedan rulla vidare mot Älskligen!
Och fyfan vad jag längtar efter honom, inte sett han på snart 3veckor...
Jag älskar dig! <3
 
Tony, en av mina absolut bästa vänner, jag saknar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback