Du kommer alltid finnas i mitt hjärta

Denna dag har ju inte varit allt för bra, men den hade varit mycket värre om jag inte hade haft mina fina vänner som alltid ställer upp för mig! Utan er skulle jag inte vara den jag är idag, är så otroligt tacksam för att jag har er, ni gör verkligen mitt liv värt att leva och jag kommer aldrig kunna visa min tacksamhet ordenligt. JAG ÄLSKAR ER!♥
Denna kväll kommer bestå av att försöka sluta gråta, och att försöka inse att de inte är en dröm utan att de är verklighet, att de verkligen har hänt.. Vilket är sjukt svårt just nu, vet inte vilket ben jag ska stå på, vet inte vad jag ska säga när någon försöker säga något snällt eller trösta, för då kommer de bara ännu mer tårar..
Ska även börja basket säsongen för detta år, med några fina vänner för att kanske bli på bättre humör!
Ni är de bästa jag vet, utan er skulle inte JAG vara JAG!
Jag älskar er så sjukt mycket! ♥

Kommentarer
Lydia säger:

Synd att det blev som det blev men dina vänner kommer alltid finnas vid din sida, du är en underbar person benita:)<3

2012-05-08 | 18:39:22
Malin säger:

Jag älskar dig föralltid!<3

2012-05-09 | 17:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback