Lever livet som aldrig förr

Vet att jag har blivit super dålig på att uppdatara. Men de är faktiskt lov. Och jag har snart varit med Älskligen i en vecka så han tar upp all min tid.
Han går faktiskt före datorn. Men har inte känt suget på att sitta vid datorn heller, och de har blivit resultatet ingen uppdatering.
Sitter iallafall och tittar på när han spelar xbox. För igår for vi till Renholmen eftersom han skulle åka skridskor med Jalle osv.. 
Idag har jag och Ebba varit ute och gått. Vi gick till åbyn och där vart de broarna runt. Så vi har gått en heldel idag, ingen aning om hur långt de är, men vi var ute i nästan 2timmar, sjukt bra väder iallafall!!

Imorgon blir de mest troligt att fara hem, har lite skolarbeten som ska göras, och jag måste tvätta.
Och på Torsdag ska jag till tandläkarn. 
För på fredag åker jag tillbaka till min fina pojke!!
Saknar dig finaste syster!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback