Inte länge kvar nu

Gårkvällen spenderades som sagt i stan med Malin och Simon, vi satt först nere vid älven och bara hade de bra och pratade om allt mellan himmel och jord, sen gick vi upp och satte oss i parken för att de blev kallt att sitta nere vid älven. Men sen blev de även kallt att sitta där, så då gick vi hem till Simon och satt där och pratade och såg tv. Hans granne gjorde oss även sällskap ett tag och pratade om allt mellan himmel och jord. Och när vi skulle fara hem gick vi på Ica en snabbis, och när vi kom te bstn träffade vi även Krille en snabbis!
Och när jag väl kom hem blev de en lugn kväll framför tv:n :)

Idag har jag hunnit följa mamma en sväng på solbacken osv för några ärenden.
Och nu väntar jag på att Tony ska bli klar, så ska vi väl ta och hitta på något tror jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback