Helt oförglömlig gårdag!

Gårdagen började med att jag mötte upp Emma och Per på bussstation, å vi gick på Ica och köpte lite gotte till kvällen. Sen for vi och hämtade upp Tony och sen började vi rulla vidare mot farfars sommarstuga där resten av dagen/kvällen/natten spenderades. När vi kom fram gick vi bara och kollade läget och sen blev de några omgångar kubb i de underbara vädret. Efter de tände vi i grillen och började grilla vårat käk. Och sen vart de babbel i mängder och några rundor kubb igen.
Sen kom Simon och Krille och joinade. Och då blev de ännu mer babblande och vi lyssnade på musik eftersom Krille hade varit smart nog att ta med sig högtalare. Efter ett tag blev de ännu mer kubb spelande.
Och jag min smarta sak fick ju för mig att klättra i träd, vilket inte slutade så bra.
Senare på natten blev de även vattenkrig och grejer.
Helt kung kväll iallafall! Tack alla! <3
 
Nu blir de strax att fara upp på akuten och kolla upp handleden eftersom den aldrig vill bli bra, trodde svullnaden skulle gå ner, eftersom den gjorde de igårkväll, men nu har de kommit tillbaka, och jag har svin ont...
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback