Händelserik dag!

Startade denna dag vid 8 halv 9 någongång.
Då drog jag på mig nå kläder och gick ner och då rullade vi vidare mot Holmsvattnet, för att pappa skulle förbi nån han kände, och jag hade lovat att följa för att umgås med familjen för en gångs skull, och GUD så söta kattungar han hade, blev hur kär som helst.
Sen när jag kom hem gick jag ner på Joypeak med mamma och kollade in loppisen där. Sen gick jag hem och mötte Emanuel och vi gick ner igen och gick några varv för att kolla läget, sen bestämde vi oss för att gå och chilla på kanot en stund i brist på annat.
Sen gick jag ner och käkade en burgare på joypeak för att sedan rulla vidare mot skehamn för att umgås med Idah.
Vi gick ut på en sjukt lång promenad, blev säkert 6km eller något sånt:)!
Sen satt vi hemma hos henne och pratade om allt mellan himel och jord. Och vi har bestämt oss för att ha en nyttig sommar. Så nu jävlar blir de träning och nyttig mat i sinne!
Vi har även hunnit vara till Rönnbäcken med Pontus och spelat lite golf. Sjukt kul!
En helt underbar dag!!
Nu resten av kvällen blir de att bara ta de lungt och ladda inför en ny vecka som kommer vara full av möjligheter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback