Bästa helgen på sjukt länge

Denna helg har varit hur sjukt bra som helst, och jag känner att humöret är på topp!
Fredag blev en lugn kväll, med tv tittande, men de blev även en sväng förbi stan och där träffade vi finaste Malin&Nicke, hann även en sväng förbi bergsbyn där vi träffade Karro&Oscar!
Sen blev de hem, och då såg vi finalen av lets dance, sen gick vi upp och la oss och såg film. Somande vid 4 någongång och blev väckt typ 12 på lördag morgon.
Vid 1 rullade vi vidare mot Boliden, och jag for till finaste Farfar och tillbringade hela dagen och kvällen med honom, blev tv tittande och vindrickande! Sjukt mysigt! La mig vid 12 kanske, men låg vaken till 3 och då for jag ut för att träffa två jävligt saknade och underbara personer! ♥
Var hemma vid 5 igen, och låg då och smsade ett tag, somande vid halv7 typ. Så idag blev de sovmorgon, vaknade vid 2 någongång.
Och nu har jag landat på hemmaplan igen, fick hämtning av mammi och pappi i boliden, och jag fick köra hem!
Nu blir de nog snart att hoppa in i duschen, sen bara lägga sig framför tv:n och bara ta de lungt resten av kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback