Allt är bara förvirrande

Igår gick jag förbi Karro och pratade lite, inte träffat henne sen förra veckan någongång.
Sen kom Tony förbi, och vi satt och pratade fredagsplaner, och såg tv.
Sen for jag in till stan och umgicks med Simon resten av kvällen. 
Vi satt och såg tv och pratade, hann även med att träffa Rebecca en snabbis!
Och när jag väl for hem, så pratade jag med finaste Alle i telefon i över 3timmar. Vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jord, de var ett seriöst samtal från börjar, men sen spårade de ur totalt mot slutet. Men de var skönt att prata ut med någon som verkligen förstår en! <3
 
Nu blir de att typ gå ner och käka något, för att sedan börja dra sig mot stan så att jag kan fylla på min telefon och fixa gratis sms igen, sen blir de att sätta sig på körskolan och plugga faserna, och halv2 har jag körlektion. 
Sen blire att svänga förbi och hämta mina öl. Sen hem och bara ta de lungt resten av kvällen osv..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback