Vart jag än går

Gårdagens jobbdag var inte alls jobbig, gick mest bara runt och filosoferade. Mest för att försöka lära mig vart allt finns och för att försöka förstå hur allt funkar, men de kommer nog med tiden. Har typ världens bästa schema.
Idag börjar jag halv12 och slutar 18 ikväll, likadant imorrn, och sen resten av veckan börjar jag 7 och slutar 2. Rätt skönt.  Hann även med att umgås med Mange igår ett tag efter jobbet, vi hann med några rundor basket, och lite bilkörande, var även och handlade lite på Maxi och sist av allt blev de att vi for och tvättade av hans bil!
 
Nu på morgonen har jag hunnit vara en sväng på vårdcentralen.
Och på typ en timme börjar jag rulla mot stan för att jobba andra dagen. Vilket kommer bli jätte jobbigt, medtanke på att jag sovit alldeles för få timmar inatt...
 
Och ikväll när jag kommer hem kommer världens finaste pojke hit och umgås med mig! <3
Så ikväll blir de en lugnkväll med min favvo, blir även att försöka sova tidigt ikväll så jag är piggare imorgon! :)
 
Har även färgat håret mörkt igen, detta är en gammal bild eftersom jag inte hunnit ta någon ny! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback