Glad och allmänt uppåt

Imorse var de tungt att få sig upp när väckaren ringde, men efter många om och men tog jag mig upp.
Idag har de varit en helt underbar dag på jobbet, bara glada människor och mycket att göra, lärt mig så sjukt mycket under dom här dagarna jag jobbat, mycket att ta in och mycket att komma ihåg, men än mycket att förstå, men de är sjukt kul!

Nu har jag just landat här efter att ha hunnit vara iväg en sväng till Stackis med päronen på loppis.
Så nu blir de nog att chilla ett tag, och sen drar jag troligen ut på en runda på inlinsen med Tony, och om inte de blir av så blir de nog att fara ut och springa en vända, känner mig på topp idag! Och de är inte ofta så bara att passa på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback