Du gör mig lycklig

Idag vaknade jag kring kvart i 12, gick då upp direkt för att äta frukost eftersom magen skrek som fan.
Sen satt jag och pratade med mamma ett tag, sen skulle hon ut med hunden, och jag hade tänkt gå på konsum med Karro, men eftersom hon mådde dåligt så blev de inge av. Så jag cyklade ikapp mamma istället och fick sällskap av hon till konsum, sen följde jag med hon på den vanliga rundan med hunden, och jag kan lova att de känns i benen, jag är fan inte van att gå så långt. För långt blev de vill jag lova.
Nu har jag bara tänkt ta de lungt resten av dagen fram tills vi ska käka middag.
Och efter maten beger vi oss till Kusmark till pappas jobbarkompis för att umgås lite där.
Jag känner att jag spenderar på tok för lite tid med min kära familj, så därför väljer jag att följa dom ikväll!
 
Och senare ikväll när jag kommer hem kanske de blir filmkväll med brudarna, de var då snack om de igår iallafall, så vi får helt enkelt se vad som händer! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback