Myslördag

Denna dag började med att jag vaknade rätt så tidigt, och då smög jag upp ur sängen eftersom Per fortfarande låg och sov, gick ner och gjorde mig en macka och pratade lite skit med mammi och pappi som också var vakna.
Sen gick jag upp och smög in i mitt rum och hade tänkt lägga mig med en sovande pojke igen. Men till min stora förvåning va han redan vaken, så jag la mig brevid honom och såg lite tv och hade morgon mys.
Sen mitt på dagen bar de av till farmor en stund, där vi tryckte bullar och saft i mängder.
Sen vart de solbacken en sväng, där vi köpte massa gotte till ikväll!
Har även hunnit med att vara i Bergsbyn och käka pizza, och har varit duktig och slängt ihop en paj.. (köpesdåmen)
Och nu ligger älsklingen framför tv:n i mitt rum och väntar på att jag ska hämta upp allt godis och sätta på filmen som vi hade tänkt se ikväll! :)
Myskväll på högnivå, och de gillas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback