I will never forget

Har nu hunnit städa upp i mitt rum eftersom de var kläder över hela golvet, har även hunnit packa till imorgon.
Har även hunnit springa genom duschen en snabbis..
Imorrn efter skolan blir de att gå till Lovisas jobb och möta upp henne, för hon ringde just och frågade om jag ville käka med henne, och de gör jag mer än gärna! var så länge sen jag umgicks med henne!
Sen efter vi har käkat har nog finaste Malin hunnit sluta, och då blir de några varv runt stan för att kolla om man kan hitta nå, känner att de kan behövas!
Sen när Älskligen sluta rullar vi hem till han.
Längtar nå så grymt mkt efter att få kramas med min fina pojke!! :)
Jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Malin säger:

Jag älskar dig finaste du!<3

2012-02-21 | 16:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback