Hos finaste

Skoldagen har rullat på hur bra som helst.
Fick sluta 12.00 pga att vi inte hade någon svenska lärare, men inte klagar jag för de inte!
Följde Jennie hem och spelade lite tv-spel medans jag väntade på att Per skulle sluta.
Även han slutade tidigt idag, vid halv 1 skrev han att han slutade, så då gick jag och mötte han sen rullade vi hem till honom. Sen vi kom hit har vi hunnit ta en powernap, och nu sitter jag och kollar på medans han spelar xbox.
Vad som händer ikväll har jag ingen som helst aning om, men någon borde vi nog hitta på. Annars blir de väl att mysa framför någon bra film eller något.
Och grattis finaste Nathalie som klarade körkortet idag!! <3


Älskar dig mer än allt annat!
13/1♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback