Allt är bara så perfekt

Gårdagens skola kändes väl inte allt för värd när vi bara hade 3 lektioner?
Men slutade iallfall vid halv12 och då gick jag till Lovisas jobb för att möta henne, sen gick vi till subway för en härlig lunchdejt, och satt å prata om allt mellan himmel och jord.. om saker som hänt på sista tiden osv.
Sen mötte jag upp finaste Malin för att då snabbt springa några ärenden på stan. Sen tog vi bussen till a-torp för att träffa saknade Beckis, satt på a-torp i kanske 40min? Sen tog vi bussen in till stan igen, och då for Malin hem och jag å Beckis snabbsprang på stan, för att sen börja gå upp mot Norrböle, för hon skulle färga sitt hår, så eftersom jag skulle vänta på Per så följde jag med bara för att ha något att göra/någon att vara med. Och kul var de!
Vid 4 nångång gick vi in till stan och mötte Per och Alle som hade varit och kollat hockeygrejer. Vi pratade ett tag sen började Jag Per och Alle rulla hemåt.
Sen vart de bara mys med pojken min resten av kvällen. SKÖÖÖÖNT!! :)

Som jag har saknat dig. Fina beckis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback