life goes on

Vaknade för kanske 20min sen eller något, har slängt i mig lite frukost bara för att den stod framme på köksbordet när jag kom springande ner för trappen, en smått arg jag skällde ut mina päron för att dom hade väckt mig tidigt denna dag också, med tanke på att dom gjorde de igår också?! vad är de för fel på dom ibland, de är en fråga jag ställer mig själv rätt så ofta ibland!
idag händer väl inte mkt alls tror jag, bara ta de lugn och göra ingenting alls, för idag känns de verkligen så, trött och slut och bara allmänt död eller ngt, hahaha,
ska iallafall gå och klä på mig nu, för jag ska följa päronen på solbacken i brist på annat...
kanske skriver mer senare idag om ni har tur eller nå =)!

Kommentarer
sonja säger:

Härlig bild ♥

2011-10-04 | 18:52:55
Bloggadress: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback