åt helvete med allting

Trodde de här skulle bli en bra helg, med mys igår och bara slapp idag, men istället vart de en mardröms helg, sitter istället här med blåöga och värsta cutsåret på armen, skallen dunkar, har ont i hela jävla kroppen, har sovit iprincip noll timmar inatt, ångesten kommer bara mer och mer, vet inte på vilket ben jag ska stå på, men falskhet är de värsta jag vet, och att stå och ljuga mig rakt upp i ansiktet för typ 3gången fick allt att ta hus i helvete, och att sen säga saker baksom ryggen på mig när jag vänder mig och i 2sec, ist för att bara säga de rakt till mig..
aja pallar inte,
kommer ta ett tag innan du är förlåten igen...
ÅHHHHHHHHHHHHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback