Allting får ett slut förr eller senare.

Har varit en skön dag idag, ingen morgon stress eller någonting, de enda som sög på morgonen var väl att de var iskallt ute och att vi satte oss i en iskall bil när vi skulle fara, tog typ tusen år för mig att få upp värmen igen, tog typ 2 timmar innan jag slutade frysa ;o de va sjukt drygt!
och nu när man väl är hemma så händer de ju som vanligt inte ett skit, typ ba sitta här och dunka musik och klicka runt på facebook som vanligt...
Kvällens planer, hm.. ja vad händer ikväll egentligen?!
de va en väldigt bra fråga, för jag har faktiskt ingen som helst aning om vad jag ska göra ikväll,
Finaste pratade ngt om typ filmkväll eller ngt sånt, men jag vet inte riktigt om de blir av, de återstår väl att se helt enkelet, annars blire nog bara likka hemma och ta de jäkligt lugnt, eftersom jag måste te skolan imorgon! :(
random bild jag hitta i arkivet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback