ojoj säger jag bara!

Jag är fortfarande vaken, men börjar känns mig sjukt trött,
undra om jag kommer överleva två timmar till,
och tänk jag som ska på hockey ikv, tror de är nån som kommer vara sjukt död,
kan då lugnt säga att jag kommer soman tidigt ikväll iallafall, eller ja jag ska inte säga att jag kommer göra de, men jag hoppas väl att jag gör de, men tanke på att de blivit sent varje dag sen nyårs, inte så många dagar men, alla behöver ju liksom sova, och sömnbrist har jag verkligen justnu, längtar ju inte till skolan börjar om igen, med tanke på att jag ställt om dygnet totalt alltså, fyfan säger jag bara!
de känns förjävligt att se linnea ligga där i sängen och sova gott som fan, medans man själv sitter här sliten som fan, har även fått tillbaka den förbannade huvudvärken som aldrig vill lämna mig ifred, och nu börja magen kurra sjukt mkt också, är seriöst alla fel just nu :o
men de är bara två timmar kvar tills linnea vaknar nu, har inte besämt mig om jag ska sova dom två timmarna eller troget vara vaken!

nej nu ska jag inte tråka ut er med mina långa tråkiga inlägg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback