You make me smile

Har ställt mig själv frågan flera gånger, och aldrig riktigt fått något bra svar.
men vad skulle jag göra utan dig?
Du finns alltid där när man behöver dig, ovavsett vilken tid på dygnet de är,
du kommer alltid när man ber dig, du bryr dig om allt,
du blir orolig i onödan och tror att man är mer nere än vad man är,
men de går verkligen inte dölja något för dig, för du ser de även om jag inte sagt ett ord om saken,

du har förändrat mitt liv,
du har förändrat mig,
utan dig skulle jag inte vara den jag är idag!
du har stärkt mitt självförtroende en hel del,
du har även stärkt mig jävligt mkt,
utan dig skulle jag fortfarande vara den där blyga som aldrig vågade öppna käften,


finaste karolina.
tack för att du finns! (L)

Kommentarer
Karro säger:

Love you fina underbara vän!

2011-12-18 | 03:00:28
Bloggadress: http://lillluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback